Opracowanie symulowanych rozpraw sądowych w oparciu o sytuację wyobrażoną w niedalekiej przyszłości (2030 r.), obejmującą rozwój technologiczny, który można racjonalnie przewidzieć w horyzoncie czasowym (autonomiczny samochód, robot itp.), umożliwia testowanie obowiązującego prawa w tym nowym kontekście. Pojawienie się pogłębionej debaty na temat nowych technologii jest źródłem awangardowego myślenia.
Profesjonaliści: adwokaci i urzędnicy sądowi
Zaangażowanie przedstawicieli zawodów prawniczych w ramach Uniwersytetu wzmacnia profesjonalizację studentów podczas ich studiów uniwersyteckich.
- Przekazywanie profesjonalnego know-how wraz z podłożem pedagogicznym i motywacją
- Wzmacnianie wiedzy specjalistycznej w zakresie nowych technologii i prawa cyfrowego
- Przekazywanie znaczenia, głębi prawa, omówienie trudności zawodu, ograniczeń itp.
- Zainteresowanie wsparciem dla studentów
Nauczyciele akademiccy
Nauczyciele mają możliwość spojrzenia na swoją zwykłą logikę prawną z innej perspektywy.
- Spójność między potrzebami szkoleniowymi i praktycznymi (dziedzina i kompetencje)
- Przekazywanie narzędzi oraz wskazówek do zrozumienia
- Bliskość ze studentami: przekazywanie, nadzorowanie, dialog, wymiana myśli w trakcie praktyki prawniczej.
- Wzmacnianie wiedzy specjalistycznej w zakresie nowych technologii i prawa cyfrowego
- Wzmacnianie powiązań z przedsiębiorstwami i sieciami przedsiębiorstw specjalizujących się w nowych technologiach