Innowacje dla praktyków

Opracowanie symulowanych rozpraw sądowych w oparciu o sytuację wyobrażoną w niedalekiej przyszłości (2030 r.), obejmującą rozwój technologiczny, który można racjonalnie przewidzieć w horyzoncie czasowym (autonomiczny samochód, robot itp.), umożliwia testowanie obowiązującego prawa w tym nowym kontekście. Pojawienie się pogłębionej debaty na temat nowych technologii jest źródłem awangardowego myślenia.

Profesjonaliści: adwokaci i urzędnicy sądowi

Zaangażowanie przedstawicieli zawodów prawniczych w ramach Uniwersytetu wzmacnia profesjonalizację studentów podczas ich studiów uniwersyteckich.

  • Przekazywanie profesjonalnego know-how wraz z podłożem pedagogicznym i motywacją
  • Wzmacnianie wiedzy specjalistycznej w zakresie nowych technologii i prawa cyfrowego
  • Przekazywanie znaczenia, głębi prawa, omówienie trudności zawodu, ograniczeń itp.
  • Zainteresowanie wsparciem dla studentów

Nauczyciele akademiccy

Nauczyciele mają możliwość spojrzenia na swoją zwykłą logikę prawną z innej perspektywy.

  • Spójność między potrzebami szkoleniowymi i praktycznymi (dziedzina i kompetencje)
  • Przekazywanie narzędzi oraz wskazówek do zrozumienia
  • Bliskość ze studentami: przekazywanie, nadzorowanie, dialog, wymiana myśli w trakcie praktyki prawniczej.
  • Wzmacnianie wiedzy specjalistycznej w zakresie nowych technologii i prawa cyfrowego
  • Wzmacnianie powiązań z przedsiębiorstwami i sieciami przedsiębiorstw specjalizujących się w nowych technologiach